Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zhruba před 11 lety jsem se vracel v autě s rodiči z plzeňské nemocnice domů do Strakonic. Jeli jsme tehdy přes Blatnou a kousek za Blatnou jsme míjeli ošklivou nehodu. Byl to přelom ledna a února a dost mrzlo. Na úseku silnice vedoucí lesem dostalo auto (byl to Mercedes) smyk a v plné rychlosti muselo sjet do škarpy. Muselo se to stát krátce před naším průjezdem, protože tam byli teprve hasiči z Blatné a nějací řidiči, kteří pomáhali usměrňovat dopravu. Ani záchranka ani policie tam ještě nebyli. Hasiči už měli na silnici vytažené mrtvé tělo řidiče a když jsme projížděli kolem, tak jsem se na mrtvého člověka podíval (tělo ještě nebylo přikryto) a na ten pohled nikdy nezapomenu. Pamatuju si, že v následujících dnech jsem to měl před očima neustále. Samozřejmě je to nic proti tomu, co jste zažil Vy. Pane, Vy a Vám podobní jste neskuteční borci. Nezbývá než smeknout, zatleskat a nekonečně děkovat, že jsou takoví lidé, jako jste Vy i když i to je v porovnání s velikostí Vašeho činu pořád strašně malé poděkování. R^

6 2
možnosti
JH

To se mi nějak nezdá. Po vjetí do škarpy většinou nenásleduje smrt, kord s Mercedesem.

1 1
možnosti
PH

P84h44i66l 57H22i74l78l

15. 1. 2013 8:46

Hlava se nepodkládá, ale mírně zakloní. Jinak R^

3 0
možnosti
Foto

Smekám a sídlím, kde mohu, víc dělat nemohu. U nehody jsem byl dvkarát, ale vždybylo "naštěstí" jen lehké zranění. Díky za článek.

2 0
možnosti
TB

Ještě teď mi běhá mráz po zádech - jste borec...R^

1 1
možnosti
AH

Karmu posílám autorovi za jeho příkladné jednání. Jste borec R^.

Děkuji všem, kteří doposud diskutovali za jejich lidské reakce. Nesetkala jsem se s tolika slušnými diskutujícími. Je to příjemné zjištění.

16 1
možnosti
IK

Obrovský respekt !!!

Ač jsem student medicíny (ikdyž "jen" veterinární), tak jsem si myslela, že mám celkem silný žaludek a jen tak nějaká mrtvola mě nerozhází. I kolikrát dříve mě napadlo, jít dělat záchranáře, na záchranku, vrtulník nebo něco takového. Je to 14 dní, co jsem tu u nás pod barákem viděla černou plachtu, paní nejspíš sama vyskočila z 10. patra a bohatě mi to stačilo, na tohle bych vážně žaludek neměla. A to jsem fakt viděla jen tu plachtu.

Proto smekám před Vámi i všemi složkami záchranného systému, tu situaci si nikdo nedokáže představit a je jen s obdivem, že opravdu někdo dokáže pomoct !!!

13 1
možnosti
MS

Myslím, že muži mají v tomto docela racionální myšlení a většinou nepropadají hysterii, ale snaží se automaticky pomoct (tedy ne že by ženy ne, často mají i více zkušeností, ale také dříve propadají panice, jak jsem sám zažil). "Blízkou" smrt zažila asi spousta z nás, nicméně je pravda, že si moc nedokážu představit vyprošťovat zbytky něčího těla, to asi poznamená každého na nějakou dobu :-( Každopádně díky za článek, snad se aspoň poučí někteří řidiči. Že se třeba auto dostane někde v zimě do smyku, to se může stát každému. Ale že někdo nedá přednost v jízdě náklaďáku nebo třeba chodec vleze slepě na přechod, i když je evidentní, že jedoucí auto nezastavuje... to jsou neskutečně zbytečné a hloupé nehody s těžkými následky.

5 2
možnosti
TH

To "racionalni mysleni" zrovna potvrdit nemohu.

1 3
možnosti
LB

Něco dost podobného jsem zažil před 5 lety-dobrá zpráva je že tenkrát nikdo nezemřel a ta špatná je že se toho nikdy nezbavíte,bude se vám to vracet stejně jako mě...

A taky jsem dost změnil způsob jakým řídím auto,takR^

6 1
možnosti
MK

Vďaka, že ste sa podelili... A dúfam, že sa na mňa nenahneváte za malú pripomienku k titulku: opravte si prosím predložku z na s, správne je (...) s tragickou dopravní nehodou...

3 1
možnosti

asi chtěl původně napsat -zkušenost z tragické dopravní nehody:-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5100x
Dění kolem nás by nemělo zůstávat bez reakce a povšimnutí.