Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JE

Autorovi karma. Patří k těm lepším. Je málo takových, kteří otevřeně přiznají své pocity. Kéž by to pomohlo pro zlepšení situace na naši cestách. Stačí zlomek vteřiny a .....nic se nedá napravit. Spousta gaunerů ač jsou prokazatelně viníky těžkých nehod se jednoduše oklepe a "jede dál".

5 1
možnosti
TH

Koukam ze je tu nejake slabsi myslne individuum, ktere pod takovouhle emocionalni vypoved dava vsem minusy.  No jo , i tkaovi existuji.

5 3
možnosti
PT

P12e51t80r 55T55ů58m58a

15. 1. 2013 10:47

Citlivě popsaná tragická situace, na kterou nelze nikdy zapomenout.

4 2
možnosti
AR

A98d68a41m 76R31y66c40h17l85ý

15. 1. 2013 10:40

Tak to jste borec teda !!! Klobouk dolů před váma. Při čtení mně nejdříve mrazilo, potom jsem měl slzy v očích. Jezdím měsíčně 3500km a děsím se toho, že bych se dostal do podobné situace. Jsem měkota a asi bych se při pohledu na zkrvavené tělo spíš pozvracel než abych se snažil dát umělé dychání.. Ta druhá žena neměla evidentně šanci. jak jste vůbec dokázal jet dál??? Znovu opakuji máte můj obdiv !!!!

16 1
možnosti
TH

Kterej ***  sem dal to minus?

2 4
možnosti
OV

Máte můj nezměrný obdiv.

3 1
možnosti
SL

Pane, právě jste mě rozbrečel. Ale přesto Vám děkuji. Za všechno.

2 2
možnosti
KH

k tomuto jedine - respekt a velke diky za Vas pristup. sama jsem prosla kurzem prvni pomoci a stejne si nejsem jista, zda bych byla schopna reagovat tak rychle jako Vy. kez by takovych lidi bylo kolem nas vice a naopak lhostejnosti mene. karma + sdilim vas clanek.

5 1
možnosti
MI

Veliký respekt před lidmi, kteří se takhle zachovají v takové situaci ( a nezůstanou raději v tom hloučku 'poradců' kolem)!R^

4 1
možnosti
MH

Klobouk dolů. Taky už mám ledacos za sebou. Myslím si, že je chybou, že jako jeden z alternativních trestů, se lidem nedává povinnost si zaplatit a absolvovat kurz u Červeného kříže. Třeba i těm co dělají přestupky, nebo přijdou o řidičák, případně i jako možnost umazání bodů. Je jasný, že pracháč se z toho vždy "vyzuje", ale spousta normálních lidí by se tak naučila dávat první pomoc. Člověk nikdy neví komu tak jednou zachrání život. Třeba i někomu blízkému. R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5100x
Dění kolem nás by nemělo zůstávat bez reakce a povšimnutí.