Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Klobouk dolů před autorem-nedovedu si představit jak bych sám reagoval v podobné situaci!....

Jinak bych apeloval na všechny autoškoly a asi bych i uzákonil, aby hodně drsné obrázky z nehod-rozsekaná auta v autoškolách při výcviku nových řidičů povinně ukazovali! Třeba by si mladí "nesmrtelní letci" uvědomili, že i v drahém autě svého tatínka můžou dopadnout podobně.....Bohužel platí, že POTOM se divit a čumět, co jsem způsobil je už pozdě....:-(

3 0
možnosti
TH

T32e74r47e11z73a 56H89o65l13á

19. 1. 2013 17:52

ne, díky. Opravdu to k opatrnosti nepotřebuji - a mladým lidem obecně je to nanic. Mladý člověk si smrt ve většině nepřipouští, není to pro něj hrozba.

1 0
možnosti
RK

Jste fakt sekac, mate muj obdiv. Kazdy by to nedokazal R^

12 0
možnosti
KS

K97a95r58e98l 34S46a61i84d66l

18. 1. 2013 10:56

Klobouk dolů..R^

10 0
možnosti
RM

Klobouk dolů. Udělal jste maximum bez pochyb. Že nejste otrlý. Bylo to poprvé. Taky jsem nedokázal dát umělé dýchání. Naštěstí to nešlo a musel jsem to vyřešit jinak. A do teď si nejsem jistej, jestli bych to, kdyby nedej bůh musel, překonal. Já, s diplomem doktora Bolíta. Ale, byly kdysi takové dejchací roušky. Třeba by to řešilo situaci.

5 0
možnosti
MM

Tři věci:

1) četl jsem, před spaním, mráz mi běhá po zádech... velmi realisticky popsáno, ufff

2) hluboká poklona za Vaši reakci

3) NECHÁPU, vážně nechápu, že dost příspěvků v diskuzi, které mít mínus prostě nemohou mají těch mínusů jeden i více...?

13 0
možnosti
PO

To je nějaká deviace, klikání mínusů všem...

0 0
možnosti
JR

J37i85ř96í 84R73o80d

17. 1. 2013 15:52

Tak tento článek si karmu doopravdy zasloužíR^

7 0
možnosti
KV

Napsat tenhle článek, bylo určitě správné rozhodnutí. Bohužel je takových článků právě u nás (v ČR) více než potřeba! Jezdí se u nás moc divoce, neurvale, bezohledně... :-(

Snad tedy aspoň některé řidiče tyto řádky osloví a budou se za volantem ode dneška chovat trochu opatrněji, snad budou používat víc rozum. - Díky! R^

9 0
možnosti
TZ

Jen jedna poznámka - hlavu nikdy nepodkládáme.

Zavírá to dýchací cesty.

Cpali mi to do hlavy při přípravě na řiidičák, zbroják i vůdce malého plavidla. I známí vojáci.

9 0
možnosti
JV

J44a34n30a 94V41e71s23e41l82á

16. 1. 2013 12:40

Nelze se připravit. Alespoň ne na to "poprvé". Vždycky mi vadila u podobných situací ta horda tlachajících čumilů. Ale ne každý je schopen nějaké smysluplné reakce. Když jsem se ocitla poprvé u nehody, nevěděla jsem jestli se nesložím, když ve tmě třeba nahmatám neúplné tělo. Ta moje první nehoda dopadla šťastně. Paní, kterou srazil vlak spadla mezi koleje a utrpěla jen několik boulí a odřenin.

Za článek karma.

8 0
možnosti
OP

Tedy všechna čest - sám jsem absolventem několika kurzů první pomoci (u červeného kříže - člověk musí být připraven),ale do podobné situace jsem se naštěstí nikdy nedostal (opravdu nevím jestli bych nepanikařil) - zatím jsem se jen přichomítl ke zraněnému houbaři v lese kterému si udělal dost nepěknou zlomeninu nohy v dost těžkém terénu- spolu s kamarádem jsem ho donesly k silnici kde už ho jeho dcera odvezla do nemocnice.

3 0
možnosti
RV

Věřte si. Nezpanikařil. na to není čas. Když jste byl schopen absolvovat nějaký kurz, jste vnitřně rozhodnutý pomoci v nouzi. Na paniku už Vám nezbude prostor. Na únavu a šok ano, ale až po té, co "dílo" předáte. Dřív ne. I tak je dobré s tím počítat a bnelézt třeba hned za volant (když to jde).

1 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5100x
Dění kolem nás by nemělo zůstávat bez reakce a povšimnutí.