Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DJ

Děkuji.

Dlouho jsem nečetl nic lidštějšího.

11 0
možnosti
MK

kdysi sme zažili se znamyma něco podobnyho.....bylo to někde v okolí Obce Jirny kousek u Prahy......zatačka přes horizont a uprostřed stála Tatrovka když sme ji objížděli tak sme uviděli tu hrůzu, pod ní zapasovanej nějakej pick up a řidič prakticky z amputovanou hlavou....jen řidič tatry nam řekl jedte kluci tady už nikomu nepomužete...nabizel sem mu že někam zavolam ale už pry volal... a pak si vybavuju ještě jeden moment kdy mě polilo horko když sem uviděl auto asi 2 metry pod silnicí.....naštěstí řidič i spolujezdkyně byli připoutani a byla to v podstatě jen drobná zranění vim,akorat z auta vytekaly provozní kapaliny takže sem akorat odpojoval baterku...a pak už tam přijela pomoc kterou si dokonce sami zavolali...

0 0
možnosti
Foto

Chápu vás a je mi jasné,co jste prožíval.Díky množství naježděných kilometrů se mi něco podobného stalo v životě už párkrát.Člověk nemůže zůstat chladným a nemá li se stydět při pohledu do zrcadla neváhá a jde pomoci.Bohužel jsou případy kdy je veškerá pomoc marná.Před pár lety jsem se ocitnul u těla cyklisty ležícího na zemi.Nebyl problém dát ho do stabilizované polohy,ale už při záklonu hlavy bylo jasné,že veškerá pomoc bude marná.Ještě před uvolněním dutin dorazila sanitka a vzápětí lékařka konstatovala zlomený vaz.Mám štěstí,že mi pohled na krev nic nedělá a že všechny ty pocity se dostavují až expost.Nejvíc smutno je mi však s chování ostatních.Nevím,co je horší.Zda ti,co projedou s cvakáním mobilu kolem aniž by pomohli,nebo ti ,co zastaví a místo pomoci vedou ony "důležité"řeči o zbytečné snaze a podobně.Už k vůli sobě samému i ostatním bych si moc přál aby takových jako jste vy bylo na silnici víc.Děkuji.

14 0
možnosti
RV

Také jste měl nepřekonatelnou chuť pár lidem  vyrazit pár zubů? Po "vyřešení" průšvihu jsem se měl co držet, abych pár čumilů nepřetáhl.

0 0
možnosti
DM

... wow... co říct... HLUBOKÝ RESPEKT!

JSTE FRAJER!

Děkuji za to, že jste.

7 2
možnosti
JF

J40a12n 20F18i85k53a54r

19. 1. 2013 19:32

Stalo se to v březnu 2010, rok přemýšlel, pak byl dva roky na dovolené na Marsu a je to tady.

0 42
možnosti
DP

Vy jste byl jedním z těch radících čumilů, ne?

29 1
možnosti
TH

T52e70r10e69z36a 48H22o29l42á

19. 1. 2013 17:51

Zrovna jsem se vrátila z kurzu první pomoci. Snad ho nebudu potřebovat - ale pokud ano, snad to zvládnu jako Vy. Díky za Vaši pomoc oběma ženám.

9 0
možnosti
PO

A ještě dodám, že ČČK pořádá kursy "První pomoc u autonehody," kde se kromě postupů záchrany života člověk dozví, jak co nejlépe ochránit sebe - zachránce. Stojí to pár stokorun.

Závěrem přeji všem, aby ten kurs nikdy nepotřebovali.

1 0
možnosti
JM

J29a61n92a 71M40e33r29o31p44e

23. 1. 2013 20:05

Díky za info. Když jsem sama bourala a naštěstí se nikomu až na pár modřin od pásů nic nestalo, tak chvála za dva hasiče, co jeli v autě přímo za mnou. Takové věci jako "odpojit baterku" mi nikdo nikde neřekl (nebo jsem zapomněla) a přitom to je dost důležité. Vestu už jsme se naučili mít ve dveřích, ale k tomu pomohlo svědectví kamaráda od jiné nehody: "Nikdy nevylézejte na silnici bez vesty."

0 0
možnosti
PO

Těžký zážitek a díky za popsání - pomáhá to lidem, kteří se s tím nesetkali, přece jen počítat s tím, že se k něčemu podobnému mohou též namanout (jako svědci, v lepším případě).

Z dalšího pohledu http://bradna.blog.idnes.cz/c/44506/Den-jako-kazdy-jiny-jen-jde-o-tri-zivoty.html

1 0
možnosti
Foto

Popsal jste to, Davide, velmi věrně, což mj. dokládá, že ta vzpomínka je i přes časový odstup velmi živá. Smekám před vámi a zajímalo by mě, zda jste s přeživší v nějakém kontaktu (resp. zda měla potřebu vám alespoň poděkovat).

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5100x
Dění kolem nás by nemělo zůstávat bez reakce a povšimnutí.