Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no pro mě platí úplně první část nadpisu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Náplasti jsou super. Používal jsem niquitin,ale ty špatně drží. Nicorete jsou lepší. 3 roky jsem čistý, hulil jsem 40 denně...cca 50.000kč/rok;-D;-D;-D

0 0
možnosti
BB

Uprimne Vam gratuluji a zaroven obdivuji tak pevnou vuli. Skoro musim rict, ze uz dva roky laskuji s myslenkou, ze s tim seknu, a Vas clanek je presne tim, co by mi k tomu mohlo pomoci. Takze jeste jednou hodne stesti a treba se k Vam v brzke dobe pripojim nejen ja.

0 0
možnosti
VK

taky jsem kouřil docela dlouho a v březnu to budou 3 roky co jsem přestal fandím vám ať to také vydržíte. Dnes se musím smát když s někým známým omylem zabloudíme do nekuřácké hospody a on je nucen odbíhat na cigárko ven z hospody ;-D

0 0
možnosti
Foto

kouřil jsem víc jak 20 let, přestal jsem prakticky ze dne na den. První týden byl nepříjemný, ale dnes už nekouřím 27 let. Jsou okamžiky, kdy mám hříšnou chuť na cigaretu. Ale říkám si, že už to nestojí za to.

Věřím, že to dokážete, nespoléhejte však na různé "berličky". chce to pouze vytrvat.

4 0
možnosti
RH

Mě ten zpomalovač hoření co začli cpát do retek tak naštval, že jsem s kouřením seknul ze dne na den. Patří jim to, když ty cigára zkazí tak, že to nejde kouřit, ať si trhnou.:-)

2 0
možnosti

A do státního rozpočtu bude za Vás Kalouskovi přispívat KDO???

0 1
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5100x
Dění kolem nás by nemělo zůstávat bez reakce a povšimnutí.