Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IH

I35r55e97n27a 64H63r72u86b15á

7. 12. 2012 12:46

R^ skvělé, akorát vám to tady natřou. Ono je snažší vymýšlet důvody, proč něco nejde než hledat způsoby, aby to šlo

8 0
možnosti
AK

Já Vás ale potěším;-). Nenadávám, když,  tak akorát na sebe. Pokud se mi v něčem nedaří, snažím se to zlepšit a pokud se to nepovede nesvaluji vinu na nikoho.

Volit chodím a někdy i se skřípěním zubů. Jsem zkrátka takový netypický Čech. Snad nás je víc...;-)

6 0
možnosti
LH

To určitě, ale není nás vidět a slyšet, i pro ta média jsme nezajímaví;-D

4 0
možnosti
JH

Nemůžete sehnat práci ve svém kraji? Přestěhujte se! - není přece problém, postavíte si dům s hypotékou na 25 let, no tak ho prodáte a po pěti letech bude kočovat,kde bude zrovna práce-nebo se rovnou všichni odstěhujeme do Prahy,tam je práce dost a zbytek republiky zatravníme

Nevycházíte

s penězi? Najděte si druhou práci! - jasně když máte rodinu,tak musí zvládnout že se budete chodit domů jen vyspat

Nemůžete pracovat, protože máte malé

dítě? Hlídejte děti sousedům!- soused bude hlídat moje a já zase jeho a je po nezaměstnanosti! Vždyť je to všechno tak snadné, miliony leží na ulici, jen nebýt líný a zvednout je! ;-D Všichni kdo si stěžují jsou nemakačenkové a flákači. Práce je přeci všude dost pro všechny...

3 10
možnosti
MP

Máte pravdu předsedo!V

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5100x
Dění kolem nás by nemělo zůstávat bez reakce a povšimnutí.