Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79i83c38h20a47l 41S74e46d84m15í29k 3209795256961

Skutečná motivace při výstavbě D1 byla jiná: zápis do Guinessovy knihy rekordů - nejdelší schody na světě.

+3/0
29.11.2012 20:56

M81a44r73t37i37n21a 86M15o22u50d38r55á 7940743596979

R^;-D

0/0
29.11.2012 23:03

M77a17r67t24i70n24a 39M96o84u55d36r18á 7270323866219

;-DR^R^R^

+1/0
29.11.2012 19:10

J66a87n 21Š24e42s15t28á61k 3348889629594

dobrej nápad, ale možná by bylo  jednodušší pro začátek, kdyby se zase začalo jezdit vlevo,  kdyby ty drncáky dostávaly obrácený šupy, tak by se určitě srovnaly;-D

+1/0
29.11.2012 18:57

T48o62m66á77š 70B44y15d80e81l39s51k55ý 8350561150

pisatel blogu má mojí podporu,auto sice nemám,ale vím jak to tam vypadá syn tam občas jezdíR^

+1/−1
29.11.2012 18:34



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.