Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klobouk dolů a hluboká poklona.

0 0
možnosti
AK

Po přečtení článku mi buší srdce. Trochu mě ale uklidňuje skutečnost, že se na cestách pohybují lidé jako jste Vy. R^

0 0
možnosti
MM

Snad takto dokážu zareagovat i já, až mne to potká. A ocitnu-li se naopak v té horší pozici, doufám, že bude poblíž někdo jako Vy...

4 0
možnosti
TA

Vážím si lidí, kteří se snaží pomoci. Radilů se najde vždycky hodně, ale vy si můžete říct ( a s klidným svědomím), že jste dělal co jste mohl a věřte tomu, že je to tak ! Čekání na záchranku ( cca. 10 min) se zdá jako věčnost a i když víte, že pomáháte těšíte se, až zodpovědnost předáte dál - znám to (pán, kterýmu jsem po nehodě pomohl já zemřel měsíc poté a dozvěděl jsem se to blbým způsobem, takže i já jsem dlouhou dobu přemýšlel, co jsem mohl udělat líp - podle odborníků nic, ale ? ...).

0 0
možnosti
RV

Autore, máte minimálně jeden shodný zážitek se mnou. Co Vás nezabije, to Vás posílí. Já měl jedno období, kdy neminul měsíc, abych se k něčemu podobnému nepřichomýtl. Naštěstí již několik let nic a vůbec mě to nechybí.

Nicméně jsem se naučil jít napřed tam, kde je ticho (to jste poznal sám) a v každém autě i na motorce vozím rukavice. Kožené.

A poučení - pokud potřebuju pomoc z davu čumilů, musím konkrétně úkolovat konkrétní lidi - potom fungují. Jinak stojí, čumí a kecaj. Dokonce i děti přivedou, jako k telce.

5 0
možnosti
TH

také jsem se přimotal k nehodě , dost vážné , ale nejdříve jsem volal pomoc / asi 10sek. / pak pomáhal

0 0
možnosti
MM

Snad takto dokážu zareagovat i já, až mne to potká. A ocitnu-li se naopak v té horší pozici, doufám, že bude poblíž někdo jako Vy...

4 0
možnosti
PS

P66e58t38r 72S63o84k55o92l

20. 1. 2013 23:03

Přebíráním pocitu spoluodpovědnosti za vyhaslé životy druhých nic nevyřešíte. Dělal jste co jste v dané situaci zvládnul, a i kdyby to nebylo zrovna to co bylo aktuálně potřeba, je to pořád tak velká porce zodpovědnosti, než jakou by mohl kdokoliv po neprofesionálovi chtít. Neměl byste mít pocit výčitek i kdybyste tu spolujezdkyni mohl kompletní resuscitací zachránit a přesto z nějakého důvodu nezachránil. Život prostě není fér, Vy nejste Bůh a lidé umírají. Nefunguje to jako omluva pro pocit viny, nebo jako rozhřešení, tohle musíte vzít na vědomí jako holý fakt ať už jste voják, záchranář, doktor, hasič, nebo jen řidič co jel kolem. Děkuji za Vaši odvahu poprat se o životy druhých.

9 0
možnosti
RK

R^R^R^Oběma. Vám i autorovi článku.R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5100x
Dění kolem nás by nemělo zůstávat bez reakce a povšimnutí.